Lid worden?

Opzoek naar een vereniging om deel te kunnen nemen aan KNHS wedstrijden? Of heb je zin om een paar keer per jaar gezellig met andere paardenliefhebbers een clinic te volgen of bijvoorbeeld een professionele stal te bezoeken?

St. Willibrordus is een ideale vereniging om meer mensen te ontmoeten in Waalre en omstreken met dezelfde passie als jij; genieten van en met pony’s en paarden!

Lidmaatschappen

Club lidmaatschap
Lid van de Ponyclub of Rijvereniging zonder KNHS lidmaatschap. Je bent volwaardig lid van de vereniging en hebt stemrecht tijdens de ledenvergadering. Je kan gebruik maken van het oefenterrein en wordt uitgenodigd voor alle activiteiten waar je in de meeste gevallen een introducee mee kunt nemen.

KNHS lidmaatschap
Bij het KNHS lidmaatschap heb je de voordelen van het Club lidmaatschap, maar ben je daarnaast ook officieel lid van de KNHS. Je betaald contributie aan de vereniging die vervolgens voor de betaling aan KNHS zorgt. Wanneer de kosten van de KNHS stijgen zullen deze 1 op 1 worden doorberekent. De kostenstijging zal altijd voor het nieuwe lidmaatschapsjaar bekend zijn en zijn ook te vinden op de website van de KNHS.

Kringbijdrage KNHS
Bij leden met een startpas brengt Kring Eindhoven de Kempen ook kosten in rekening. De kringafdracht bedraagt €2,50 per startpas tot een maximum van €17 euro bij meerdere individuele startpassen en €17 per universele startpas. Het contributiejaar loopt van 1 januari t/m 31 december.

Familie lidmaatschap
Met dit lidmaatschap kunnen meerdere leden van een familie lid zijn tegen een gereduceerd tarief. Vereiste is dat minimaal 1 gezinslid Club of KNHS lid is. Familie-lid leden mogen deelnemen aan activiteiten en mogen (wanneer mogelijk) hun eigen introducee meenemen naar activiteiten. Elk van de leden kan een eigen e-mailadres opgeven waar de communicatie naar wordt uitgestuurd. De factuur (voor alle gezins/familieleden) zal naar het adres van het ‘hoofd familielid’ worden gestuurd, dit lid is ook verantwoordelijk voor de correcte betaling.

Donateur
Donateurs zijn personen die bereid zijn jaarlijks een donatie aan de vereniging te betalen. De minimale donatie is vastgesteld op 27,- euro.

Lid worden kan door onderstaand formulier volledig in te vullen. Mail wordt niet dagelijks bekeken dus de afhandeling kan even duren. Je ontvangt bevestiging van het secretariaat en een factuur. Het secretariaat zal je verder wegwijs maken binnen de club.

Geef aan welk lidmaatschap je kiest
    Club-lidKNHS-lidFamilie-lidDonateur

Wil je lid worden van de Ponyclub of Rijvereniging?
    PonyclubRijvereniging