Geen clubdag in 2020

24 augustus 2020 Karen

Beste leden,

Jullie hadden het vast al verwacht, dit jaar geen clubdag. Met de huidige maatregelen en onzekerheden is het niet mogelijk om een clubactiviteit te organiseren. We hebben er daarom voor gekozen om dit jaar de clubdag te laten vervallen.

Alles is anders
Toen wij als bestuur op 6 februari bij elkaar kwamen om de plannen voor 2020 op papier te zetten hadden wij net als vele anderen niet verwacht dat dit jaar zo anders zou verlopen. Ieder jaar streven wij ernaar om tenminste 3 activiteiten te organiseren (externe activiteit / clubdag / jaarvergadering). Nu de activiteiten geen doorgang kunnen vinden hebben wij als bestuur besloten om jullie dit jaar financieel tegemoet te komen door het clubbijdrage te halveren, het bijdrage aan de KNHS blijft gelijk. We hebben dit jaar 30% minder kosten gemaakt en willen jullie graag ondersteunen. Binnenkort kunnen jullie de factuur via email verwachten.

Ledenvergadering
We zijn als vereniging verplicht om een ledenvergadering te houden. Deze zouden we ook heel graag door laten gaan op dinsdag avond 3 november half 8, de vorm van de vergadering laten we nog even open.

0 Reacties

Laat een reactie achter