Kom jij in het team?

4 mei 2019 Karen

Beste Leden,

Ook dit jaar zijn wij als club van de partij! Schrijf je in voor ons quiz team door te mailen naar info@rijverenigingwaalre.nl of een WhatsApp te sturen. Doe je niet mee? Laat het ons dan ook even weten, dan halen we je van de lijst.

Tijdens een Wij Waalre DorpsQuiz gaan teams in Aalst-Waalre de strijd met elkaar aan. Teams kunnen gaan strijden om een mooi bedrag voor een vereniging of een goed doel binnen Aalst-Waalre binnen te harken!

Wat gaan we doen?
Op 14 juni start om 19.00 uur de dorpsquiz! Jullie hebben er misschien al van gehoord via andere omliggende gemeenten. De quiz is bijvoorbeeld in Veldhoven al een groot succes,  en keert daar al jaarlijks terug op de agenda.

Wanneer: Vrijdag avond 14 juni van 18.00 tot 23.59 uur
Locatie: Clubterrein
Voor wie: Iedereen is welkom, vrienden/familie/wijsneuzen…

Meenemen:
– Telefoon, laptop of iPad zodat je antwoorden kunt opzoeken.
– Voor sommige opdrachten wordt je het dorp ingestuurd, dus kom met de fiets of auto.
– Je vrienden of vriendinnen, iedereen kan aanmelden, of zorg ervoor dat ze standby zitten voor vragen.

Wat?
De quiz bestaat uit een bonte mix aan vragen en opdrachten. Denk hierbij aan vragen over het verleden en heden, algemene vragen, vragen over sport, cultuur en over echte Wolderse mensen en echte Wolderse zaken. De opdrachten hebben stuk voor stuk een ludiek karakter. Jullie inlevingsvermogen en creativiteit zullen zwaar op de proef worden gesteld!

Doe jij mee?
Om te kunnen winnen is het belangrijk dat het team bestaat uit minimaal 10 personen van verschillende leeftijden. Zo zijn er vragen over de geschiednis van Waalre maar ook vragen die misschien makkelijker te beantwoorden zijn door de jeugd. We willen de mogelijkheid geven aan iedereen om mee te doen. Nodig daarom ook je vrienden, familie of juist die slimme oom uit om aan ons team deel te nemen.

Tijdens de Quiz
Het clubterrein zal onze thuisbasis vormen voor de quiz. Neem je laptop, mobiele telefoon. Om 19:00 uur zal het vragenboek worden opgehaald in het gemeentehuis door de teamcaptain. Iedereen staat dan klaar in de startblokken op het clubterrein. Het vragen boek moet uiterlijk om 23.59 ingeleverd worden in het gemeentehuis. En dan is het afwachten tot de volgende dag.

Uitslag & feest
Zaterdag avond 15 juni dan is het feest: ‘T Hazzo 20.00-01.00
Prijsuitreiking & borrel met muzikale omlijsting. Gratis toegankelijk voor iedereen.

Meer weten over de quiz? Je leest er alles over op de website van wijwaalredorpsquiz.nl

Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar info@rijverenigingwaalre.nl of een WhatsApp te sturen naar 0620490869.

0 Reacties

Laat een reactie achter