Clubdag in 2022

11 augustus 2022 Karen

Beste leden,

Het staat vast al groot in jullie agenda, de clubdag op 4 september! Ook dit jaar hebben we weer onze traditionele BBQ, we starten de middag met een clinic.

Clinic inschrijven

Suzan van Deursen is zware tour amazone en niveau 4 instructrice. Ze gaf samen met o.a. Marion Schreuder de beloftetrainingen voor de KNHS. Naast lesgeven heeft ze al diverse jonge paarden opgeleid tot subtop niveau. Het maakt niet uit welk niveau of discipline je rijdt, iedereen is welkom om zich aan te melden. Je rijdt met maximaal 2 personen in de ring. Het belooft een leerzame middag te worden, inschrijvingen zijn open tot 20 augustus, maar wacht niet te lang! Heb je vragen? Neem contact op met Karen. AANVULLING: Helaas is Suzan geblesseerd en kan ze niet aanwezig zijn. De clinic wordt overgenomen door top amazone en trainer Janneke van Riet.

Clubdag zondag 4 september
15.00 Terrein geopend
15.30 Clinic Janneke van Riet
17.00 BBQ gaat aan
21.00 Afsluiting

Gezellige middag, inclusief drankjes en BBQ:
Leden en introducés onder de 18 jaar: €15,- euro
Leden + 1 introducé: €20,- euro
Extra introducés: €25,- euro
Graag betalen op de clubdag bij binnenkomst.

Aanmelden voor 25 augustus!
WhatsApp/sms Karen op 0620490869 of stuur een e-mail naar info@rijverenigingwaalre.nl

Vermeld:
– het aantal volwassenen / kinderen / introducés.
– of je mee wil rijden met de clinic
– Dieetwensen
– Stuur ook een bericht als je verhinderd bent

Tot 4 september!